Nasze Usługi
W przypadku niejasności co do charakteru awarii Państwa sprzętu, zalecamy wcześniejszy kontakt telefoniczny, gdyż sporą ilość drobnych problemów udaje się rozwiązać przez telefon, bądź przy pomocy lokalnego serwisu. Jesteśmy w kontakcie z większością doświadczonych serwisantów sprzętu stomatologicznego w Polsce, których pomoc na miejscu w rozwiązaniu prostych problemów zaoszczędzi Państwu kłopotu z wysyłką sprzętu.
Urządzeniom w okresie gwarancji powinna towarzyszyć wypełniona karta gwarancyjna lub faktura zakupu w przypadku sprzętu bez numeru seryjnego.
Naprawiamy i konserwujemy pełen zakres sprzętu stomatologicznego – poniżej można znaleźć procedurę postępowania przy naprawie poszczególnych urządzeń.
Fizjodyspensery (wiertarki chirurgiczne) Implantmed, Elcomed firmy W&H
Klient z Warszawy i okolic może się pofatygować do nas osobiście. Jeśli będzie takie życzenie klienta to fizjodyspenser możemy naprawić od ręki (czas oczekiwania od 0,5 do 1 godziny). W przypadku naprawy od ręki dostarczony sprzęt musi być wcześniej wysterylizowany. Polecamy też wcześniejszy kontakt telefoniczny.
Drobne naprawy od ręki, o wkładzie pracy do 15 minut, a nie wymagające części zamiennych oferujemy bezpłatnie.
Klient zamiejscowy może wysłać fizjodyspenser do nas bez uprzedzenia, ale dobrze jest dołączyć list z opisem usterki, swoimi danymi i ew. prośbą o wycenę. Wyceny robimy bezpłatnie. Z wyceną dzwonimy zawsze (nawet jak nie było prośby, gdy koszt naprawy przewyższa standardowy koszt dla danego typu uszkodzenia). Klient przed wysłaniem uszkodzonego sprzętu może skontaktować się z nami w celu umówienia kuriera DHL, który odbierze sprzęt od klienta. Wysyłany sprzęt powinien być wysterylizowany.
Dodatkowo oferujemy sprzęt zastępczy. Nie wszystkie naprawy da się wykonać od ręki.
Aparaty do konserwacji końcówek Assistina firmy W&H
Klient z Warszawy i okolic może się pofatygować do nas osobiście, lecz nie oferujemy napraw od ręki.
Klient zamiejscowy może wysłać aparat do nas bez uprzedzenia, ale dobrze jest dołączyć list z opisem usterki, swoimi danymi i ew. prośbą o wycenę. Wyceny robimy bezpłatnie. Z wyceną dzwonimy zawsze (nawet jak nie było prośby, gdy koszt naprawy przewyższa standardowy koszt dla danego typu uszkodzenia). Klient przed wysłaniem uszkodzonego sprzętu może skontaktować się z nami w celu umówienia kuriera DHL, który odbierze sprzęt od klienta.
Piezosurgery®
Klient z Warszawy i okolic może się pofatygować do nas osobiście, lecz nie oferujemy napraw od ręki.
Klient zamiejscowy może wysłać aparat do nas bez uprzedzenia, ale dobrze jest dołączyć list z opisem usterki, swoimi danymi i ew. prośbą o wycenę. Wyceny robimy bezpłatnie. Z wyceną dzwonimy zawsze (nawet jak nie było prośby, gdy koszt naprawy przewyższa standardowy koszt dla danego typu uszkodzenia). Klient przed wysłaniem uszkodzonego sprzętu może skontaktować się z nami w celu umówienia kuriera DHL, który odbierze sprzęt od klienta.
Lampy do polimeryzacji LED firmy Mectron
Klient z Warszawy i okolic może się pofatygować do nas osobiście, lecz nie oferujemy napraw od ręki.
Klient zamiejscowy może wysłać aparat do nas bez uprzedzenia, ale dobrze jest dołączyć list z opisem usterki, swoimi danymi i ew. prośbą o wycenę. Wyceny robimy bezpłatnie. Z wyceną dzwonimy zawsze (nawet jak nie było prośby, gdy koszt naprawy przewyższa standardowy koszt dla danego typu uszkodzenia). Klient przed wysłaniem uszkodzonego sprzętu może skontaktować się z nami w celu umówienia kuriera DHL, który odbierze sprzęt od klienta.
Mikromotory firmy Bien-Air
Klient z Warszawy i okolic może się pofatygować do nas osobiście, lecz nie oferujemy napraw od ręki.
Klient zamiejscowy może wysłać aparat do nas bez uprzedzenia, ale dobrze jest dołączyć list z opisem usterki, swoimi danymi i ew. prośbą o wycenę. Wyceny robimy bezpłatnie. Z wyceną dzwonimy zawsze (nawet jak nie było prośby, gdy koszt naprawy przewyższa standardowy koszt dla danego typu uszkodzenia). Klient przed wysłaniem uszkodzonego sprzętu może skontaktować się z nami w celu umówienia kuriera DHL, który odbierze sprzęt od klienta.
Wiertarki protetyczne Perfecta
Klient z Warszawy i okolic może się pofatygować do nas osobiście, lecz nie oferujemy napraw od ręki.
Klient zamiejscowy może wysłać aparat do nas bez uprzedzenia, ale dobrze jest dołączyć list z opisem usterki, swoimi danymi i ew. prośbą o wycenę. Wyceny robimy bezpłatnie. Z wyceną dzwonimy zawsze (nawet jak nie było prośby, gdy koszt naprawy przewyższa standardowy koszt dla danego typu uszkodzenia). Klient przed wysłaniem uszkodzonego sprzętu może skontaktować się z nami w celu umówienia kuriera DHL, który odbierze sprzęt od klienta.